14 Nisan 2017 Cuma

Evet Çıkarsa Bunlar Olacak



Dünya her geçen gün daha tehlikeli bir hal almaya başladı.

ABD'nin Mussolini özentisi Başkanı Donald Trump'a bir haller oldu. Putin, Esad ve Kim'i hedef tahtasına koyuverdi.

Oysa şu anda dünyada faşizmin merkezi ABD.

Vladimir Putin'i hedef alıp tüm Avrupa'yı, Kim Jong Un'u hedef alıp Güney Kore ve Japonya'yı, Beşar Esad'ı hedef alıp, Türkiye ve tüm Ortadoğu'yu ateşe atmaya hazırlanıyor.

WESLEY CLARK'IN İTİRAFLARI

ABD'nin eski NATO Komutanı Wesley Clark, 2007 yılında bir panelde çok önemli açıklamalar yapmıştı.

Clark kendi tanıklığından doğrudan aktarıyor:

"11 Eylül 2001 saldırılarından 10 gün kadar sonra Pentagon'a gittim. Savunma Bakanı Rumsfeld ve yardımcısı Wolfowitz ile görüştüm. Olağan bir görüşmeydi. Daha sonra önceden benim için çalışmış olan müşterek kurmay başkalarından bir general arkadaşım beni ofisine çağırdı. 'Bir kaç dakika konuşmamız lazım' dedi. Ben 'meşgulsünüzdür' deyince, 'efendim dedi Irak'a savaş açma kararı aldık'. Ben de 'Neden?' diye sordum. 'Bilmiyorum' dedi. 'Saddam ile El Kaide arasında bir bağlantı mı buldunuz? Yoo dedi yeni bir bilgi yok ama sanırım başka ne yapacaklarını bilmiyorlar. Biz teröristlerle savaşmayız güçlü bir ordumuz var. Hükümetleri devirebiliriz' dedi. Bir kaç hafta sonra yine bu arkadaşımı görmeye gittim. O sırada Afganistan'ı bombalıyorduk. 'Hala Irak ile savaşmaya kararlı mıyız?' diye sordum. 'Daha da kötüsü' dedi. Eline bir kaç sayfalık bir resmi yazı aldı. 'Bu şimdi yukarıdan geldi. Savunma Bakanı ofisinden' dedi. 'Bu önümüzdeki 5 yılda 7 ülkeyi işgal edeceğimizi söylüyor. Irak ile başlıyor, Suriye, Lübnan, Somali, Libya, Sudan ve en sonda da İran"

Clark'ın ifşa ettiği bu büyük sır hem ABD savaş suçlarının birinci elden tanıklığı, hem de Washington'daki Neoconcu darbenin itirafıydı.

Büyük Ortadoğu Projesi olarak da adlandırıldı. Bu listeye Yemen'i de eklemek mümkün.

Tüm bu ülkelerin işgallerinde en önemli gerekçe, o ülkelerin eli kanlı "diktatörlerce" yönetiliyor olması ve oralara Amerikan işgaliyle "Demokrasi" götürülüyor olmasıydı.

EVET ÇIKARSA

Şimdi 15 Temmuz Amerikancı Fetö Darbe girişiminin bir bakıma devamı olan 16 Nisan Başkanlık referandumundan eğer Evet sonucu çıkarsa, bu 7 ülke 8'e çıkacak. Batı kamuoyları şimdiden Türkiye'de bir dikta rejimi kurulduğuna ikna edilmiş durumda. Zaten bu da çok zor değil gelişmeler ortada. Eğer evet çıkarsa, Türkiye'nin yeni Başkanı hem kafasına göre savaş açma ve istediği yere asker gönderme, hem de isterse ülkede federasyonun önünü açma yetkilerine sahip olacak.

Bu da şu demek, dikta suçlaması ve işgal tehdidiyle köşeye sıkıştırılacak yalnız ve güzel ülkemiz, ya Emperyalizmin askeri olup, Suriye, İran veya ABD'nin hedef göstereceği bir ülkeye karşı cepheye sürülecek, ya da buna karşı koyarsa bizzatihi kendisi hedef olacak.

Zaten hedefte ama bu kez çok kolay hedef olacak.

Evet demeye kararlı olan sevgili kardeşlerimiz bunu iyi düşünsün. Erdoğan'ı başkan yapacağız diye, ülkeyi uçurumdan aşağı yuvarlayacaksınız. Bu bizzat Erdoğan'a ve destekçilerine de kurulu bir tuzak.

Evet çıkarsa Batı'nın ellerini ovuşturarak beklediği tuzak devreye girecek ve ya böşünecreiz, ya da savaşlara sürüleceğiz.

Son bir kere daha herkes iyi düşünmeli!


Hüseyin VODİNALI
aydinlik.com.tr/14.04.2017